Jump to content

Posse Recruitment - MafiaBR (XBOX)

Luthon
 Share

Recommended Posts

Hello everyone!

You can call me Luthon, leader of MafiaBR posse.

As the name suggests, we are a brazilian posse looking for active members.

The main objective of this posse is to group up and have fun.

Anyone can participate, as long as they speak English, Portuguese or Spanish. We mainly look for Brazilian due to the time zone, but anyone is welcome.

If you are interested, look for me through the gamertag:       JustAcidDrop

We play on Xbox One.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Olá a todos!

Você pode me chamar de Luthon, líder da Gangue MafiaBR.

Como o nome sugere, somos um brasileiro possuidor de procura por membros ativos.

O objetivo principal desta gangue é se agrupar e se divertir.

Qualquer pessoa pode participar, desde que fale inglês, português ou espanhol. Estamos buscando principalmente brasileiros, mas todos são bem vindos.

Se você estiver interessado, procure-me através do gamertag:          JustAcidDrop

Nós jogamos no Xbox One.

Hello everyone!

You can call me Luthon, leader of MafiaBR posse.

As the name suggests, we are a brazilian posse looking for active members.

The main objective of this posse is to group up and have fun.

Anyone can participate, as long as they speak English, Portuguese or Spanish. We mainly look for Brazilian due to the time zone, but anyone is welcome.

If you are interested, look for me through the gamertag:       JustAcidDrop

If you do not want to send the message through live, leave your gamertag here and I'll get in touch.

We play on Xbox One.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Olá a todos!

Você pode me chamar de Luthon, líder da Gangue MafiaBR.

Como o nome sugere, somos um brasileiro possuidor de procura por membros ativos.

O objetivo principal desta gangue é se agrupar e se divertir.

Qualquer pessoa pode participar, desde que fale inglês, português ou espanhol. Estamos buscando principalmente brasileiros, mas todos são bem vindos.

Se você estiver interessado, procure-me através do gamertag:          JustAcidDrop

Se você nao quer mandar a mensagem pela live, deixe sua gamertag aqui e eu entrarei em contato.

Nós jogamos no Xbox One.

• Kean_1 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

LATEST RDR2 NEWS CLIPS

• Create New...