Jump to content

Boredom


Fribbo
 Share

Recommended Posts

Anyone else bored on whatever console they're playing, I have literally nothing good/ time-consuming to play to last until Red Dead 2 comes out. I'm hoping to get a PlayStation and Spider-Man on my birthday, which is on October 7th so I'm pretty sure that will last me until October 26th. But until then I have nothing good to play and I'm boreeeeeeed.

Link to comment
Share on other sites

I have the exact same problem! I purchased the new Xbox one x a while ago and have found that I have only used it a handful of times. I basically bought it only to play rdr2 on it. There really isn’t anything that grabs my attention or comes close to what I know rdr2 will be. It has just been collecting dust recently. The only game(s) I have played on it is rdr and a bit of sea of thieves with the Xbox enhanced function. So basically waiting for the 26th.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, BropolloCreed79 said:

Just picked up Fire Pro Wrestling World for the PS4, and I'm blown away by how much fun I'm having with it.

Yes, the graphics are supposed to look like that:

Looks good. My son and I still play Legends of Wrestlemania because we both love pre-2000's WWF. I think we would dig this.

Cool that they got New Japan on-board. Maybe one day, they'll also get WWE?

(All this being said, WWE needs to do another Legends game.)

Link to comment
Share on other sites

In addition to playing RDRO on the PS3, I have been playing a ton of NES lately, and Tiger Woods golf on the PS2 with my wife.  My PS4 doesn't see very much action unless I rent a movie from Redbox or when I watch Hulu and Netflix.   Come RDR2 time though, it will be getting quite a workout.  Started playing Ratchet and Clank for the PS4 but stopped because they changed the controls and I haven't had the patience to sit down and learn the new ones yet.  I'd say I am playing RDRO more than anything though lately.  Plus my wife is finally started to learn how to play RDR lately, which is frustrating, but still fun to sit and watch. She loves it, she just can NOT AIM for the life of her! I consider this a side project now lmao

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On ‎9‎/‎18‎/‎2018 at 5:03 PM, Fribbo said:

Anyone else bored on whatever console they're playing, I have literally nothing good/ time-consuming to play to last until Red Dead 2 comes out. I'm hoping to get a PlayStation and Spider-Man on my birthday, which is on October 7th so I'm pretty sure that will last me until October 26th. But until then I have nothing good to play and I'm boreeeeeeed.

Happy Birthday! 

Yeah, I am bored as well.  Been playing The Division, trying to stay entertained and playing of the forums here and there.  Just bord mostly thou.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, YodaMan 3D said:

Been playing The Division, trying to stay entertained and playing of the forums here and there

I hate the Global events.  All I want to do is grind out commendations for TD2, and they go and pull that crap once every four weeks.  Toss in a Shield once a month, and half of a month is wasted chasing down cosmetics.

Which build do you use?

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, BropolloCreed79 said:

Which build do you use?

I generally run Survival, when actually playing I run FC and usually trying to help someone else get their commendations.  Hate to say, I enjoy the game, but the achievements, commendations and the GEs just don't mean anything to me.

Link to comment
Share on other sites

On 10/3/2018 at 3:54 AM, Benjo said:

I'm also in the middle of writing 8 novels so that's keeping me occupied also. 

You are writing EIGHT novels all at once? How in the sam hell do you do that!? I tried writing a book once and gave up after 5 chapters lol

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, VICKSUN said:

You are writing EIGHT novels all at once? How in the sam hell do you do that!? I tried writing a book once and gave up after 5 chapters lol

Ha, yeah it's quite a challenge but keeps the mind occupied, ya know. It's a series of 8 so one at a time, but I have to know and follow the plot for all 8 as I'm writing. Fun!

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Benjo said:

Ha, yeah it's quite a challenge but keeps the mind occupied, ya know. It's a series of 8 so one at a time, but I have to know and follow the plot for all 8 as I'm writing. Fun!

Well I hope it works out for you man. I know writing ain't easy. Gotta put a lot of time and discipline yourself for it.  What genre is it under if you don't mind me asking? 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VICKSUN said:

Well I hope it works out for you man. I know writing ain't easy. Gotta put a lot of time and discipline yourself for it.  What genre is it under if you don't mind me asking? 

It's a sci-fi, but not hard sci-fi like spaceships etc, more of a thriller based in a scientific future. Ryan Rinsler is my pen name. 

image.thumb.png.ddf761531486951a34bb1eee87989889.pngimage.thumb.png.0ff55cc29371a864c2a1542ffa7ca92a.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Benjo said:

It's a sci-fi, but not hard sci-fi like spaceships etc, more of a thriller based in a scientific future. Ryan Rinsler is my pen name.

Nice! Glad to see another published author here. (I published a novel a few years back, but didn't use a pen name.)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/8/2018 at 10:19 PM, Benjo said:

It's a sci-fi, but not hard sci-fi like spaceships etc, more of a thriller based in a scientific future. Ryan Rinsler is my pen name. 

image.thumb.png.ddf761531486951a34bb1eee87989889.pngimage.thumb.png.0ff55cc29371a864c2a1542ffa7ca92a.png

Damn nice dude. I am going to have to check these out. I like reading novels form people who are less well known. Seems like once authors blow up, they lose their edge or something. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, VICKSUN said:

Damn nice dude. I am going to have to check these out. I like reading novels form people who are less well known. Seems like once authors blow up, they lose their edge or something. 

I can send you part one if you like? Always happy to share my work.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, VICKSUN said:

Sure why not, I can read it when I got some time to kill. I only have like a few days left of real life anyway. lol

Yeah I'm pretty sure writing will stop for the next 3 months. I have a week to finish this book. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

LATEST RDR2 NEWS CLIPS

×
×
  • Create New...